Over werkwijze

Wij zijn al ruim 15 jaar bezig voor uw klanten en medewerkers

Chrome

Vragenlijsten

Onze vragenlijsten zijn op zowel mobiel, tablet als PC zeer eenvoudig in te vullen en uitnodigend qua opzet. Zo hanteren wij beknopte 1-pagina scroll down vragenlijsten, zodat de respondent een beter beeld heeft van de tijdsinvestering.

Indien gewenst gebruiken we deels uw eigen huisstijl (logo, kleuren, maatwerk).

Deelnemers uitnodigen

Het uitgangspunt van onze dienstverlening is dat uitnodigingen per e-mail worden verstuurd vanuit uw klantOK dashboard, in ons anti-spam en mobielvriendelijke format. Herinneringen kunnen met één druk op de knop aan non-respondenten worden verzonden.

Uiteraard zijn alternatieve opties voor het versturen van uitnodigingen mogelijk (voor online en schriftelijk onderzoek).

Dashboard – direct inzage

In uw eigen online dashboard vindt u alle onderzoeken die voor uw organisatie zijn uitgevoerd. De respons en resultaten zijn realtime inzichtelijk, waarbij u selecties kunt maken van wat u wilt zien. Denk hierbij aan de periode, groepsniveau of per
respondent (al dan niet anoniem).

Aan het dashboard kunnen meerdere accounts worden gekoppeld, met per account
verschillende rechten, zodat alleen de benodigde informatie toegankelijk is.

U kunt van elk onderzoek altijd zelf de volledige dataset met alle resultaten in Excel/CSV (incl. berekeningen) downloaden, zodat u niet van ons afhankelijk bent.

Aanvullende rapportages

Uw klantOK dashboard voorziet in een presentatie van alle scores, maar eventuele aanvullende rapportages stellen wij graag voor u op.

• Hoofdrapportage: hierin geven wij een duidelijk beeld van alle gemiddelde
totaalscores, samen met een uitwerking van alle scores en open vragen naar de betreffende groepen (locaties/functies/etc.). Door een overzichtelijke presentatie van de resultaten maken wij het analyseren van de resultaten makkelijker.

• Deelrapportages: hierin worden alle scores en de antwoorden op de open vragen voor één of enkele groepen getoond (locatie/functie/etc.), afgezet tegenover het organisatietotaal. Ideaal voor leidinggevenden om zich te kunnen focussen op de eigen resultaten.

Resultaten publiceren

Gebruik goede resultaten om vertrouwen te creëren bij (potentiële) klanten! U besluit zelf of u de resultaten van het onderzoek wilt publiceren.

Indien gewenst maakt u de resultaten van het onderzoek geheel of gedeeltelijk online openbaar. Dit is gekoppeld aan een pagina over uw organisatie, welke ook door Google getoond wordt. Scores worden getoond op totaalniveau en/of groepsniveau.

Wanneer u de OK widget (plaatje dat de actuele score toont) op uw website plaatst verwijst deze naar uw resultatenpagina op organisatieniveau en/of op groepsniveau.